امسال چهارمین دوره ی جشنواره ی « شهر من، فرهنگ من » در تهران برگزار می شود. جشنواره ای که استان های کشور در غرفه های جداگانه به معرفی داشته هایشان می پردازند. جمعی از دانشجویان اهری در دانشگاه های تهران با سعی و کوشش بسیار غرفه ای مخصوص قره داغ در آن جشنواره ترتیب می دهند. فرصتی گرانقدر برای معرفی این خطه ی عزیز. شوق وافرشان را در جلسه ای که با هم داشتیم احساس کردم. این همان موج عاشقانه و خردمندانه ای است که خطه ی قره داغ بدان نیازمند است. آن ها از مسئولان منطقه یاری خواسته اند و امیدواریم به یاری شان بشتابند.  

نمايشگاه و جشنواره شهرمن فرهنگ من سال 1388 در دانشگاه اميركبير تهران