دادگاه عشق
در دادگاه عشق ،
قسمم قلبم بود ،
وکیلم دلم
و حضار جمعی از عاشقان و دلسوختگان….
قاضی نامم را بلند خواند و گناهم را دوست داشتن تو اعلام کرد…
و سپس محکوم شدم به تنهایی و مرگ کنار چوبه دار !
از من خواستند تا آخرین خواسته ام را بگویم…..
و من گفتم به تو بگویند :
دوستت دارم !![]()
تقدیم به امید زندگیم
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۸ ساعت توسط ناز گل
|